TÍTOL: La cúpulaANY: 2009
DIRECTOR:Stephen King
PRODUCTOR:Brian K.Vaughan
ACTORS:
-Maik Voguel= Dale "Barbie"
-Rachelle LeFerve= Julia Shumway
-Dean Norris= Big Jim
-Natalie Martinez= Linda Esquivel
-Britt robertson= Angie McAlister
-Colin Ford= Joe McAlister
-Mackenzie Lintz= Norrie Calvert-Hill
-Samantha Mathis= Alice Calvert
-Aisha Hinds= Carolyn Hill
-Jolene Purdy= Dodee Weaver
-Beth Broderick= Rose Tuichell
-Jeff Fahey= Sheriff Duke Perkins
GÉNERE: Serie de TV. Ciencia, intriga. Vida rural i sobrenatural.
EDAT: +12
SINOPSI: Tot comença en un dia tranquil de tardor a la ciutat de Chester's Mill quan, de sobte i sense raó aparent, queda inexplicablement aïllada per un enorme camp de força.
Els avions s'estrellen, la gent corre sense rumb al poble veí al veure's separada de les seves famílies i els cotxes exploten en impactar contra el mur invisible. Ningú comprèn la seva procedència ni com ha arribat fins allà. Els habitants de Chester's Mill hauran de fer l'impossible per sobreviure, mentre esbrinen l'origen del camp de força i com desfer-se'n.
RECOMANACIÓ: la recomane a la gent que li agrade la acció i que no siga molt aprensiva.
PUNTUACIÓ: 8
1: no la vegeu.
2: molt mala serie.
3: poques escenes acceptables.
4: algunes escenes acceptables.
5: pocs errors .
6: serie acceptable.
7: bona serie.
8: molt bona serie.
9: serie genial.
10:espectacular, el mon que la veu te bones opinions.
OPINIÓ: a mi me va agradar molt perque a mi me agraden les series d'acció i dintriga es molt interesant, i quan veus un capitol tens ganes de vore el següent en seguida
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada